Saturday, July 29, 2017

BD"E

Levaya will be 1:00 pm at the Bais Yitzchok Bais Medrash of BMG 7th and Private way Lakewood, NJ 
Kevurah is on Lakewood approx 4:30
Petira of Havreich R' Meir Leib Brog Z"L ben Rav Eliyahu shyichya. A Lakewood youngerman  in his 20's who was niftar over shabbos after an illness. He leaves behind his wife and 3 children. His Father is the Rov of Bais Yisroel Torah Center in Flatbush. His shver is Rav Ahron Weintraub R"M in Philadelphia yeshiva. He was an alumnus of Novominsk Yeshiva a trremendous Masmid and Talmid CHochom. May the family know of no more Tzaar.
TNZBH

2 comments:

  1. בשבת הלך לעולמו האברך הצעיר ר' מאיר לייב בראג מלייקווד, לאחר מחלה קשה.

    ר' חיים מאיר לייב ז"ל, בשנות העשרים לחייו, סבל ממחלה קשה ונפטר לאחר חודשים של ייסורים ומכאובים. הוא הותיר אחריו אשה ושלושה יתומים רכים.

    בחודשים האחרונים נערכו תפילות רבות להחלמתו, וכן ערבי לימוד מיוחדים לזכותו. אברכים רבים הוסיפו עוד שעות לימוד למענו.

    המנוח ז"ל, היה חתנו של הגאון הרב אהרן ווינטרוב, ר"מ בישיבת פילדלפיה, אשת הנפטר היא אחייניתו של העסקן המפורסם ר' יענקי מייער ראש ארגון 'מתעסקים' המטפלים בכל האירועים הקשורים בכבוד המת.

    ר' מאיר לייב גם היה נינו של הגאון רבי אביגדור הכהן מילר, מי שהיה בשנות ה-40 רב ומחנך חרדי, מחבר ספרים ומרצה מפורסם בארצות הברית.

    אברך מלייקווד מספר ל'בחדרי חרדים' כי "ר' מאיר לייב היה מתמיד גדול, לאחרונה המחלה תקפה אותו חזק מאד, ערכנו פה בלייקווד תפילות ולימודים לזכותו, אך לצערנו הרב ניצחו אראלים את המצוקים, והאברך היקר נפטר".

    תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

    ReplyDelete
  2. Maspidim: Novominsker Rebbe, Rav Yeruchom Olshin Rav Shmuel Miller

    ReplyDelete